091206 found myself today

Shiiit, jag har faktiskt varit jätte duktig idag tycker jag. Hehe. Har hunnit med:

- Plugga matte, tror det går okej imorgon på provet och diagnosen
- Skrivit So texten.
- Läst alla sidor i Kemin.
- Städat rummet (förutom skrivbordet då...)
- OCH tagit bort mitt gamla fula och äckliga nagellack (HAHA johan vet hur länge jag tänkt göra det men glömt bort!)

Rätt nöjd med min kväll i alla fall. Ska hoppa i säng tidigt för har matte prov klockan 8.00 imorgon. Inte kul! Det blir väl att jobba ikapp lite med svenka boken och brodera också innan jag somnar. Som för övrigt har blivit min favorit syssla på kvällarna. INTE! dröm sött



Dagens myskläder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0