091207 nothing in the world can bring me down

Matte provet idag gick skit. Får väl skylla på att det var tidigt på morgonen?! Nej men hjärnan hade väl för det första inte kommit igång sen ska jag vara ärlig och säga att det var alldeles för länge sen vi jobbade med det här! Vi hade ju G provet innan höstlovet? Innan vi bytte lärare och allt. Och nu har vi jobbat med något helt annat länge, kommer faktiskt inte ihåg något om sannolikhet. Och moms och sådant där, det kommer jag inte ens ihåg att det var med i kapitlet. Menmen, diagnosen på algebra gick i alla fall grymt bra tror jag.
Fick även våra betyg i So ämnena idag. Samhällskunskap MVG, religion VG. Eftersom vi inte har hållt på med vårat historieprodjekt länge alls så har jag sänkt mig till VG i det, men det gjorde alla i klassen typ. Och något som mamma skrattade åt förra året, MVG i geografi. Jag fick det i våras i slutbetygen, och när jag kom hem och berättade det skrattade mamma, eftersom hennes 5:or kan mer än mig i det. Ligger väl lite i det men stolt i alla fall!

Ikväll har vi typ återträff (?) med konfan. Vi har det då och då, vi träffas och gör något. Har inte varit med innan, men idag ska vi typ kolla på film och äta pizza. Mys typ.
Lite bilder på brudarna på konfalägret i somras:



Amanda & Isolde



Amanda & me <3



Alexandra & me



Elin, jag, Linnea, Hannah, Isolde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0