091209 do what you want

Hejhej! Skolan idag har väl varit okej, onsdagar är rätt sköna faktiskt. Och imorgon är det torsdag och sen är det bara fredag och sen är det helg!

Tänkte lägga upp två bilder på mina tapeter HAHA. Alla som varit hemma hos mig vet att jag har världens minsta rum och dessutom världens fulaste tapeter! Det är tapeter sen jag och min lillebror delade rum när vi var jäääätte små. Det är blått och sen nallar på. Jag har tjatat i jag vet inte hur många år att jag ska få byta rum med Victor. Såklart att den älsta ska ha det största rummet! Men han vägrar. Då tjatar jag på att jag i alla fall ska få måla om, men det har vi inte tid med. Sen nu för några veckor sen började jag tjata om att få byta rum igen och det blev värsta bråket mellan mig, Victor och mamma. Typ tredje världskriget jag skojjar inte! Sen när det hade lugnat ner sig så säger mamma att jag ska få måla om och att dom hade tänkt göra det på jullovet, men att det skulle vara en överaskning. Snacka om att jag känner mig dum för jag va så arg på dom! Men nu när jag har råkat förstöra överaskningen så kan jag ju i alla fall kolla på färger till rummet!

Det ska vara ljust, men inte helt vitt. Kanske lite mot beige/vanilj. Vad tycker ni? En av mina väggar måste i alla fall vara fondvägg med en mörkare färg. Det går nämligen gasledningar genom mitt rum eftersom det var ett kök innan vi byggde om det. Vilka färger ska jag ha, förslag tack!



Mina fula tapeter!



Vi har redan börjat ta bort borden så min vägg ser ut såhär nu HAH..


Kommentarer
Postat av: essie

Du borde antingen ha vita väggar och typ en svart eller brun blommig fondvägg eller en mörklila blommig fondvägg. såna stora schabloner du vet. Sen borde du inreda med mycket levande ljus och kuddar och annat myspys.



Eller så ska du ha vita väggar med en fondvägg som är typ silver schabloner. det låter skumt men trust me it looks guuuud. <3

2009-12-09 @ 17:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0