091209 i'm done with you

Godkväll! Ja som sagt, jag åkte med mamma till stan en snabbis för att kolla julklappar innan hon skulle iväg på middag med sitt jobb. Det är mormor och morfars julklapp som vi var och kollade på. Dom är väl inte så mycket för att bara ge pengar utan det ska vara till något speciellt i så fall. Och jag är så dålig på att komma på något "speciellt", men mamma kom med 'idén' att jag skulle få en djurgårds tröja typ. Kanske inte det jag skulle önska mig i första hand om man kunde få vad man ville, men liksom vem säger nej till en ny dif-tröja ändå?! Men i alla fall, det blev inte så lyckat eftersom det inte fanns så många att välja mellan och jag gillade ingen av dom speciellt mycket. Istället fick jag med mig ett helt vanligt tråkigt svart linne från H&M för 49 kr.

Ska strax äta och just nu kollar jag på the hills på mtv.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0