091211 a white christmas

hemma från skolan, gud så skönt! Har ätit jääätte mycket mellis nu eftersom det var gröt idag i skolan!! Usch! Vi fick i alla fall var sin mandarin och lussebulle, så det fick jag överleva på eftersom jag inte åt någon frukost alls imorse.
Har alla haft massor av luciatåg idag i skolan?! Alla jag har pratat med har haft det. Fett lyxigt säger jag bara. Vår skola kommer inte ha ett endaste ynka luciatåg. Det är ju fett mysigt att sitta och kolla på ju, det känns verkligen som jul då! Så jag kommer väl inte få se något luciatåg alls i år. Visst det går väl typ på tv, men det är typ vuxna körer som sjunger gamla jullåtar som man inte alls vet vad det är för något. Fett trist!

Haha en bild från lucia 2003. Var går man då, 3an eller 4an typ. Fett ful, men kolla mitt hår! Fett lååångt ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0