091211 I'm gonna miss you

Godmorgon! Hoppas alla mår bra. Jag har försovit mig en halvtimme, glömde ställa klockan i går kväll. Vilken tur jag har då att jag vaknade vid 7 i alla fall! Kunde ju ha sovit bort hela dagen! Hinner i alla fall inte äta frukost eller något sådant utan har bara satt på mig kläder och sminkat mig en aning, ingen mascara idag :(

Min fredag ser i alla fall ut ungefär såhär: skolan, fyra lektioner och två redovisningar. Efter skolan tror jag att jag drar hem ett litet tag och kanske sover någon timme. Vi slutar ju så pass tidigt så. Sen ska jag ut till Sollentuna och träffa min bästavän. Vi ska vara ett par stycken hos adam och bara ha det roligt tillsammans. Vet inte exakt vilka det blir ännu men. För Cecilia åker ju till Spanien imorgon!!! Hon kommer vara borta typ två veckor och när hon kommer hem så är jag i Trysil. Fatta vad hemskt! Jag kommer fan dö utan henne så länge! Nej men seriöst, jag klarar mig inte utan henne och fatta att vara borta så länge från varandra! Hoppas i alla fall du kommer ha det toppen i Spanien gumman.

Lite bilder på mig och bästis, alla är gamla så ta hänsyn till lite aah hemska bilder om man säger så...











I love you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0