091212 wake up alone

Tjatja! vaknade för ca 5 minuter sen. Datanörd som sätter på den direkt! I alla fall, NU SITTER MIN BÄSTA VÄN I ETT PLAN TILL GRAN CANARIA TYYYP! Fyfan va jag kommer sakna dig Cecilia! Gårdagen var i alla fall lyckad. Jag och Cecilia mötte upp Emma, Tessan och Hanna på Sollentuna och tog bussen till adam där han och Gustav var. Alla var väl rätt trötta så vi satte på en film. Och efter den fick någon en impuls att vi skulle till donken, så alla slänger på sig kläderna och springer, och vi hann faktiskt till den på två minuter! Iaf, det blir lite rörigt när vi är där och vi hittar inte direkt något och göra. Så jag åkte hem typ.

Åååh min mage dör typ för jag är så hungrig, måste verkligen komma igång med aptiten nu efter jag varit sjuk... Men först ska jag hitta systemkameran och lägga upp bilder. Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0