091215 misslyckat...

Jah, som rubriken säger så misslyckades jag rejält, och med vad? Jo jag måste ju såklart pröva att blogga från iphonen. Men det gick inte så bra som jag hade hoppats, haha. Jag klarade finfint att skriva rubriken osv. Men det gick inte att trycka på, ja ni som bloggar vet, den stora rutan där man skriver själva inlägget. Och det är ju inte riktigt mitt fel att det inte fungerade, visst?! Alltså behöver jag inte känna mig så misslyckad utan kan skylla på iphonen, känns skönt! Okej känner att även det här inlägget börjar spåra ut... Det jag skulle säga i alla fall var att jag snart ska packa ihop och börja åka hem. Har hunnit sjukt mycket idag känner jag. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0