091216

ÅÅHHH känner bara för att gå o lägga mig i en kista och bli levande begravd! Fan vad jag hatar den här dagen och alltttttiiiiiiing just nu! Har så jävla ont i revbenen, dör typ på riktigt. Halkade på vägen till pappas jobb imorse. Det var jätte segt hela dagen och jag var jätte trött. Köpte en dyr och skit ful datorväska (fanns inga andra billigare) letade skit länge efter kameraväska, men dom var antingen för små eller för stora. När jag hittade en som var rätt okej hade den ingen prislapp så han som jobbade där behövde kolla i femtioelva år hur mycket den kosta, sen stod jag i jävla kön aaaas länge, när jag kom fram behövde hon där också leta priset i femtioelva år och efter det sa hon att man inte kunde köpa den separat... Behövde gå ur kön igen hittade ingen kameraväska behövde stå i kön igen för att köpa datorfodralet.
Sen hittade jag en billig "jeanstunika" som var jätte gullig, köpte den. När jag kom på bussen märkte jag och Sara att den var borta, hade alldeles för mycket att bära på, två väskor, två påsar, vantar. Så hade tappat den... Så vi behövde åka tillbaka och någon helvetes person har tagit påsen på dom 5-10 minutrarna vi var borta. FAAAAAAAAAAN va jag är sur, pengar rakt åt helvete. Sen på vägen hem BLÅSTE jag omkull två gånger.

CPPPPPP daaaag, är på dåligthumör som in i helvete. Tack och hej för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0