091217

God morgon alla söta! Vaknade för fem minuter sen. Skönt att få sova längre idag. Jag jobbar nämligen hemifrån eftersom pappa är bortrest och Martin inte skulle vara på kontoret. Dessutom Har jag fullt upp och måste fixa massor av andra saker idag med. alltså kommer det bli lite mindre jobb idag, men jag har sammanlagt tjänat ihop 900 kronor under den här veckan och lite sen innan så det är ju bra.

vad ska göras idag då:

-packa inför imorgon, åker ner till mormor&morfar över helgen.
-köpa rengöringsservetter till min lilla navelpiercing.
-se till att pappa köper kameraväskan när han kommer hem.

Det blev kanske inte så mycket, men det kommer ta tid i alla fall... Sen har jag ju tidig träning också så allt måste vara klart innan klockan fem. Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0