091219 don't forget who you are

Fem dagar kvar till jul. Sju dagar kvar till Trysil, FAN va jag längtar att få komma bort!

Idag har vi haft minijulafton med släkten. Min Kussins dotter var med, jätte liten och SJUKT gullig! Vi åt julmat, gav paket och pratade otroligt länge. Kanske lite långtråkigt men trevligt eftersom man träffas så sällan. Jag fick en chokladask (som jag säkert ger bort eftersom jag inte gillar godis...), parfym, dusch creem(?) och pengar. Lite najs sådär. Nu ska jag göra klart allt jag ska för lillebror tjatar om datorn, suck... Imorgon åker vi i alla fall här ifrån efter lunch och efter att vi träffat en annan av mina kussiner. Vi åker förbi Växjö och fikar med våra vänner där. Sedan hem till Stockholm igen. Blir nog inget inlägg imorgon så håll ut... Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0