091222 burnin' up

Det är ju inte morgon nu, men det får bli ett 'Godmorgon bloggen' i alla fall. Hade tänkt skriva när jag vaknade men det blev väldigt stressigt. Ställde klockan på 11, men somnade såklart om eftersom jag inte kom i säng förens runt 2 igår trotts att jag skulle lägga mig tidigt. Sen var det bara att stressa upp för att åka till Alvik med mamma.
Vi kollade färg till mitt rum. Tror det kommer bli okej. Det blev en ljus beige färg och vägg(arna) där jag har mitt skrivbord och spegel ska bli fonvägg i en mörkare brun(?) färg. Ska köpa svarta schabloner, växt eller liknande, till fondväggen också. Dessutom lite längre fram så ska vi fixa en större säng till mig, typ dubbelsäng. En till garderob, eftersom jag inte får plats. Gardiner osv. Det kommer ju defenetivt bli bättre än hur det är nu i alla fall!



Hittade den här bilden på google, något liknande såhär, fast inte i dom färgerna men ändå.
Vad tror ni, kommer det bli bra?
Later


Kommentarer
Postat av: Linnea

ÄLSKLING JAG SAKNAR DIG JÄTTE JÄTTE JÄTTE MYCKET. Vi måste ses snaaaaaaaart. Efter julafton någon gång borde väl funka? Älskar dig stumpan puss på dig!

2009-12-22 @ 15:34:07
URL: http://LinneaLind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0