091223 pray it won't fade away

Hellu. Nu sitter jag här med färgen i håret. Hoppas resultatet blir bra. Det är rätt tråkigt att det är vinter nu. För jag färgar alltid rätt mörkt blont och låter håret solblekas på sommaren. Då får jag perfekta färgen tycker jag. Att färga det jätte blont blir inte bra... Alltså rätt trist att det är typ ett halvår tills det blir sommar. Men jag älskar ju vintern också och snön ligger kvar!

Var inne på blandannat H&M när jag var upp i gallerian så jag fick med mig lite annat smått och gott hem också.



Jag färgar håret med Loreal nr 8 "ljusblond" - 129 kr



Hehe såklart måste man äta mörk choklad med hallon när man för en gångs skull äter godis. Typ det enda som är gott...



Dove summer glow - 54 kr



Juliga string - 35 kr



lårhöga benvärmare - 25 kr


Kommentarer
Postat av: haha det finns bara en som skriver såhär knasiga kommentarer

IDA DU KAN INTE KÖPA LINDH'S HALLONCHOKLAD, DU MÅSTE KÖPA MARABOU'S! DEN HÄR: http://www.kraftfoodsnordic.com/kraft/images/sesv1/pictures/7Premium%20Dark%20Raspberry%20070807.jpg



INGEN ANNAN SKIT! :D love <3

2009-12-23 @ 23:31:01
URL: http://jagärbäst.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0