091224 god jul!

Nu har jag faktiskt något att skylla på för dålig uppdatering! På julafton sitter man ju inte direkt vid datorn. Lite snabbt om dagen. Gick upp tidigt för att följa med mamma och Victor till kyrkan. Dom brukar göra det varje år för att det är "mysigt" och blir "julstämmning" jag har inte följt med på flera år nu, men eftersom jag är konfirmerad tyckte jag att jag kunde släpa mig upp ur sängen och följa med. Åt gröt till lunch och Victor skvallrade om att det var jag som hade lagt i på tok för många mandlar i den... sad face! Till Kalle Anka var jag råtaggad och satt och hoppade i soffan och sjöng med och allt vad man kan göra. Sen somnade jag för jag var så utmattad, haha. Sen julklappsöppning, julbord, Carl Bertil Jonssons julafton, Svenssonsvensson och till sist Göta kanal på tv. Nu ska jag sova. Mycket att göra imorgon! Bilder kommer imorgon även dom. Stressigt stressigt, men bara en dag kvar tills vi åker till Trysil. Längtar! Hoppas alla har haft en underbar julafton!

Kommentarer
Postat av: Amanda

SV: Haha ja, det sa mina föräldrar med. Att jag skulle följa med för att jag har faktiskt konfirmerat mig. Men jag orkade bara inte, hahaha!

puuss, missyou darling!

2009-12-25 @ 10:50:53
URL: http://amandly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0