091225 stay in touch

Nu ska jag säga godnatt och lägga mig i sängen. Vid 8 imorn morgon åker vi. Måste upp ett bra tag innan och packa i ordning det alldra alldra sista också. Shit, det känns som jag glömt hälften av allt som behövs!
Men som sagt jag ska ju till Norge och det blir ju lite knepigt både med telefon och internet. Det är jätte dyrt att ringa och smsa så räkna inte med att jag kommer höra av mig. Det finns typ trådlöst internet på något ställe i byn, kanske att vi köper så vi får lösenordet till det. Då kommer jag kunna blogga osv. Annars kommer det inte bli någon uppdatering den här veckan. Men hoppas verkligen på det. Annars blir det fullt av bilder när jag kommer hem igen. Får se, kanske bloggar imorn morgon! God natt och dröm sött, så kanske vi höres!

Vet ni vad det bästa är när jag kommer hem igen? - Jo att min bästavän kommer ha kommit hem då också! FAN va jag längtar tills jag får träffa min Cecilia igen! Gammal bild på oss, remember våra bandanas på varje innebandymatch. HAHA. Minnen!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

BEBIIIIIIIIIIII <3 snygga brudar, JA VISST

2009-12-31 @ 03:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0