091226 make it better

Godmorgon solstrålar! Jag är uppe och är hur pigg som helst! - Eller inte. Somnade skit sent igår (tidigt idag) så både ser ut som och går som en zombie just nu. Ska se till att få ner lite väskor till bilen och sen ska jag somna om igen. Och när man vaknar kanske man är i Norge? Wohoooo. Träffa kussinerna idag också, ett tag sen nu. Hoppas verkligen verkligen verkligen att jag får tag på internet, annars tror jag nog att jag avlider av att inte prata med kompisar?! Haha. Okej ska inte börja virra till det här inlägget som jag brukar göra när jag är trött. Men alla får ha det så toppen bra, och om inget annat så önskar jag er ett Gott Nytt År! :-) Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0