091114 what about now

Godmorgon! Förlåt för sjukt dålig och tråkig uppdatering igår. Men det var mycket som skulle göras. På kvällen hade vi nämligen avslutning med mitt gamla lag, Rotebro. Vi åt middag och spelade bowling. Det var myyys. Men gissa hur osmart jag var? Jag hade lagt fram systemkameran, laddat batterierna och allt för att jag skulle kunna ta sjukt många bilder. Sen så glömmer jag kameran när jag ska gå upp till bussen. smart! Därför får ni vänta nu på att både bilder från Ebba och våran skridskor åkning & framför allt Bella ska lägga upp bilder från igårkväll. Lyckades i alla fall hitta lite bilder som Amanda hade lagt upp. Later

"Tillis", Bella & Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0