091117 it feels like tonight

Hej sötnosar. Nu har jag helt fastnat i pluggandet. Jag kan inte fortsätta på någon av mina texter förens mamma kommer hem, behöver hjälp lite var stans. Provet idag gick i alla fall bra tyckte jag, en sak mindre att plugga till! Nu är det typ bara uppsattser kvar att göra. På ett sätt rätt skönt, man skriver texten och sen är den färdig, man måste ine orora sig för att komma ihåg massor av grejer till ett prov.
Tänkte ta bild på min outfit idag, men hann inte i morse, börjar försova mig så sjukt mycket nu för tiden. Bara kanske 10 minuter, men det räcker för att det ska bli jätte stressigt att göra sig i ordning. Får ta en bild senare när jag kommer hem.

Träning ikväll i alla fall, SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0