091130

Ligger hemma även idag. Trevligt? - Absolut inte! Febern gick upp igår igen, men tidigare imorse hade jag ingen feber alls, men nu har den börjat stiga lite långsamt igen. Vad är det för fel på mig liksom?! Skulle egentligen åkt in till sjukhuset för att få penselin av något slag, men det behövs inte nu när jag inte har feber typ? Aja, jag hänger inte med. Men vill absolut inte få penselin, man får ju inte träna på två veckor!! Shit hur skulle jag klara mig? Eftersom jag tränar typ fem gånger i veckan plus match så skulle det bli väldigt tomt.

Saknar klassen.. old picture, i typ 6an/7an?


Kommentarer
Postat av: essie

du jag saknar dig jävligt mycket ska du veta. precis när jag kom tillbaka från att ha haft feber så ska du gå och ha feber. nej det är inte rättvist! krya på dig fjällapa. du är älskad&saknad

2009-11-30 @ 19:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0