100401 all the crazy shit i did tonight, those would be the best memories

HEY. Skit dålig uppdatering, jag vet. Men gårdagen var full av saker! Vi började skolan klockan nio och slutade redan halv tolv. Jag och Emilia åkte in till stan för att hitta något att ha på oss på kvällen. Hittade en blå kjol från lindex som jag däremot ska lämna tillbaka idag igen, haha! Hade tidigare snackat med tjejerna om att sova med dom sen på kvällen, men glömde det helt. Så jag åkte till Stadshuset utan någon packning, där jag senare bestämmde med dom att följa med ändå. Dansen i blåhallen var väldigt seg men vi överlevde i alla fall. Kvällen slutade hemma hos Essi med de alldra finaste tjejerna! Nu är jag i alla fall hemma en kortis innan jag ska iväg igen, wihooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0