100408

Godmorgon! Slänger in ett litet inlägg innan vi drar ut i backen. Pga dåligt väder blev det inga längdskidor igår, vi tar det idag istället (Vädret är däremot inte så mycket bättre). Blev rätt lite snowboardåkande igår och dessto mer åkande med transportliften. På morgonen åkte vi över till Hundfjället för att kolla skidbyxor till mig, sedan tillbaka. Sedan kom vi på att det var 40% på snowboards på det Stadiumet, och jag har världens bästa pappa som har sagt att jag ska få en ny (i alla fall ett stort bidrag till en ny), eftersom jag har så bra betyg. Så vi åkte dit igen. Brädan jag ska ha, en Burton Custom, fanns i ungefär rätt längd, problemet var att jag var alldeles för lätt. Så det blev ingen Snowboard och vi åkte tillbaka. Dagen slutade bra med en vinst i hockeyn också!

Ha en bra dag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0