100415 cooper

Godmorgon. Det är molnigt och jag är sjukt trött... Har coopertest idag och det kommer gå åt h*lvete. Dels för att jag är helt outvilad och dels för min rygg/höft/ben. Tror inte jag har kvar själva sträckningen i ryggen, men är stel i  ryggen och hela vägen ner runt höfterna. Kan inte ens böja mig ned. Och benen, det är ofta på kvällarna när jag vart igång hela dagen som det hugger till och gör jätte ont. Ryggen påverkar ju hela kroppen och eftersom jag haft en sån långvarig skada på höger sida av ryggen så har det även gått ner i mitt högerben. Låter sjukt men så är det. Får hoppas på det bästa i alla fall. Nu ska jag dra mig ner till bussen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0