100416 fredag

GNAGARSVIN, GNAGARSVIN, HÖR NI ATT VI VINNER GULD?!!!!

Japp, 1-0 i Sm-finalerna nu. Så jäkla härligt. Jag och Louise hade det toppen på Hovet, måste göras om med min man! Sov knappt någonting i natt, blev sent efter vi kom hem och upp tidigt. Och på det var det nationella i matte direkt på morgonen. Tror det gick helt okej. Har däremot redan kommit på många fel på G-delen, som bara var slarvfel för att jag blev nervös och stressad. Inte okej... Dessutom är jag lite tveksam på B2, fråga C? Dom som gjorde den, vad fick ni för svar? Det blev så många decimaler hit och dit och gick inte riktigt ihop på slutet!
Fick sms nu av Sara, att gymnasieintagningen har öppnat. Ska in och kolla. Blir ett inlägg efter det så ni får veta. Puss


Kommentarer
Postat av: fanta

omg vilken sööööt kisssies :D

2010-04-18 @ 21:24:32
URL: http://fantizzbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0