100417 new day

Klockan är 00.00 och det är lördag. Cecilia och jag sitter och kollar på film. Vi skulle dragit till någon egentligen, men var fett trötta och sattsade på lugn hemmakväll. Hade velat hitta på något eftersom jag kommer ha ÄNNU en lugn kväll imorgon (idag). Match tidigt på söndag... Men hemma kväll med sin bästavän är ju också mysigt.
Juste, kollade ju gymnasieintagning.se tidigare idag. Förstod inte riktigt sidan, men var i alla fall "behörig" till alla skolor jag sökte till. Ångest, ångest, ångest... Var ska jag gå någon stanns? Det finns alltid något stort fel på alla gymnasium...
Nattinatti


karlberg


Kommentarer
Postat av: Sara

Ida din klocka går fel! Den är bara 22.45 :P

2010-04-17 @ 22:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0