100421 wrong kind of place to be thinking of you

HEY. Började inte förens efter lunch idag. Otroligt skönt! Vi fik håltimme från So lektionen eftersom vi hade provet igår och det var rätt många som skulle göra det idag istället. Och för att slippa gå till skolan klockan 8 på morgonen och sedan vara lediga efter första lektionen så slapp vi även engelskan. Kom till skolan halv 12 för att ha svenska och musik. Sista lektionen var syslöjd, men hade glömt mitt arbete hemma så satt hela lektionen och redde ut garnnystan HAHA.
Hade även muntliga nationella i engelska efter skolan. Gick väl helt okej. Hade ett par riktigt stora hjärnsläpp då meningarna blev helt knasiga dock. Det var även meningen att jag och Ebba skulle ta tag i vårat fotoprojekt idag och fota lite mer innan jag åker till spanien. Men hon var sjuk och tjejerna behövde hem och plugga. Så det blev inget av det. Nu borde jag sätta igång med pluggandet innan hockeymatchen om en timme. Puss



när vi fotade sist, Ebba sminkar Essi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0