100826

Hejhallå! Tänkte verkligen uppdatera igår men hade alldeles för ont. Som jag skrivit innan (tror jag) så ska jag få tandställning. Och behandlingen har börjat, förra veckan drog jag ut en tand i överkäken och igår ännu en. Jag hade så otroligt ont hela kvällen då bedövningen släppte rätt snabbt och jag inte fick ta alvedon på två timmar. Dagen har spänderats i skolan, då vi på förmiddagen hade gymnasiesnack med vår mentor Petra. Det innebar att hon pratade om vad som väntar oss på TBS och allmänt om gymnasietiden, betyg, meritpoäng osv. På eftermiddagen hade vi typ en tävling. Jag diggar verkligen vår klass och tror den kan bli kanon! Min magkänsla är verkligen på topp och jag längtar verkligen efter de här tre åren! Efter skolan kände jag att jag behövde unna mig själv lite shopping, eftersom käken fortfarande värker och jag fick min lön till kontot igår. Blev inget långt utan stannade bara till på Gina på Fridhemsplan och köpte lite nödvändigheter. En grå/röd/blå skjorta som jag tidigare hade tänkt köpa inför hösten, en svart halvstor väska och till sist en svart stickad/virkad halsduk (ni vet dom som är "runda", som en cirkel, som tog slog så förbaskat snabbt förra året) allting gick på femhundra kronor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0