100831

Hei. Hade helt glömt att jag skulle komma igång med bloggen igen, plus att det knappt finns någon täckning i blekinge. Det blir mina ursäkter för den här gången varför uppdateringen varit usel. Nu är jag i alla fall tillbaka i Stockholm och tillbaka till våran första schemalagda dag i skolan. Vi har verkligen världens härligaste schema! Fredagar är vi helt lediga om man inte ska gå på coaching-tiden. Vi börjar 10.00, 10.20, 08.25 och 08.00. Slutar mellan 2 och halv 4 varje dag. Har ca tre lektioner per dag. Jag älskar blockschema. Men jag ska faktiskt klaga lite (något jag defenetivt inte borde klaga på). Det tar så otroligt lång tid att komma igång. Våra lektioner idag var inte direkt seriösa, vi diskuterade kring vad matte är för något, skrev ett brev till vår engelskalärare osv. Alla jag känner är igång med skolarbetet för länge länge sen och ska i princip ha prov kommande vecka. Vi har haft våran första riktiga dag idag. Det är i och för sig väldigt skönt att starta upp med lungt tempo, men jag känner mig själv. Om vi startar så här segt kommer jag aldrig bli taggad och fortfarande tro att det är sommarlov när jullovet närmar sig. Lite överdrift, men jag blir otroligt lätt stressad, och att veta att många redan är halvvägs in i kurser som vi inte ens börjat med känns lite sisådär. Nu ska jag i alla fall sluta tjata och börja göra mig i ordning. vår tidigaste dag imorgon plus att vi ska vara i hammarbyhöjden med idrott. Natti







sen i sommras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0