101202

Tog en kula för dig och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.
Sitter och lyssnar på Daniel Adams-Ray och njuter av denna torsdagskväll. Borde egentligen fortsätta med min bautastora samhällskunskaps uppsatts, men nej, måste faktiskt reda ut massor av frågor med Petra imorgon. Har skrivit MVG-uppgiften på 1,5 dataskrivna sidor och har själva texten på 3 sidor kvar. Ska beskriva hur ett land förhåller sig till FN osv. Mitt land är Irland. Och den här uppgiften är himlans knepig (i alla fall att få ihop tre sidor eftersom det knappt finns något att skriva?) Grejen är ju även den att den här uppsattsen avgör hela vårat betyg i samhällskunskap. Najs. Annars väntar jag på att Louise ska ringa så vi kan sacka om våran resa till Magaluf i sommar, som vi ska boka vilken dag som helst! Imorgon ska jag upp och jobba i ett par timmar innan skolan, jag kommer ju behöva ett helt berg av pengar för allt jag ska göra nu kommande tiden!!! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0