101207

Hejhej! Sitter och lyssnar på Orups låt Magaluf. Den är riktigt härlig och jag och Louise har den på vår spellista för vår resa till just; Magaluf, i sommar. Kommer berätta mer om det sen när allt är bokat. Just nu har vi biljetterna och ska boka hotellet imorgon eller Torsdag typ. Annars kan jag ju nämna att jag gått och blivit sjuk, så kommer troligtvis vara hemma imorgon. Dricka massor av té och såklart plugga ihjäl mig... Blir heller inga bilder på mitt ansikte ett tag fram över, hahaha... Fick VÄRSTA blåtiran igår på träningen, en armbåge i ögat. Rätt skönt att vi hade studiedag idag och att jag blivit sjuk, då kan jag gömma mig här på mitt rum lite. Det konstiga med den smällan va att jag inte kände något, sen helt plötsligt börjar jag typ se min kind när jag kollade rakt fram, dvs. VÄRSTA svullnaden. Och nu är det helt lila. Inte en vacker syn. Nu ska jag sova och bli frisk. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0