101212


Lite hemsk bil sådär men jag får väl bjuda på den! Jag och Flisan i alla fall! Lovade ju att berätta om våran resa som jag nämde lite snabbt, när allt var bokat och klart. Och nu i veckan fixade vi allt! Det började med att jag pratade med Robin och Laura om att åka utomlands i sommar. Som en rolig grej sådär. Sen lyckades jag övertala Flisan, Lojsan och Louise att vi skulle fixa ihop en resa. I början ville vi åka till Grekland eftersom att det är så himla fint där. Men sen tänkte vi att vi kanske skulle kunna öva lite spanska om vi åkte till Spanien istället. HAHA. Så vi ändrade oss från Grekland till Mallorca. Flyg och hotell är nu bokat. Vi åker alltså till Mallis från slutet av Juli och är borta två veckor i sommar! Ska bli så underbart! Så, nu har jag berättat allt, hah... Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0