101219

Hejhej! Ännu en helg har gått och imorgon är sista riktiga skoldagen. En skoldag som innehåller två prov. Inte det minsta kul. Känner mig inte det minsta förberedd och har sån himla ångest över hur dåligt jag kommer prestera. Spanskaprovet vi hade förra veckan gick helt åt skogen och nu kommer två prov till göra det. Bra jobbat liksom! Förutom att försöka plugga har min helg gått åt innebandy. Hade förväntat mig en helg där jag endast skulle dömma en match och sen kunna göra vad jag ville. Men blev inkallad att spela två matcher, som i och för sig är roligt. Det blev storvinst båda matcherna, 13-3 och 8-0, gjorde ett mål i varje match. Nu är det i alla fall jullov från innebandyn tills den 28/12. Puss, nu ska jag fortsätta försöka få in något av plugget i huvudet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0