101220


Idag var sasta riktiga skoldagen. Imorgon ska vi bara ha avslutning på en biograf i stan. Hade två prov och en engelska inlämning. Fek provet gick bara sådär. Det var ett par uppgifter som jag är jätte osäker på. Hoppas, hoppas, hoppas verkligen att det gick hyffsat i alla fall. För under helgen kände jag verkligen att jag förstod allting till slut. Datorkunskapsprovet gick bättre tror jag däremot. Det var sådär enkelt så att man börjar tro att man har gjort allting fel. Annars så var det polkagrisutdelning idag. Förra veckan fick man nämligen köpa en och skicka till en annan person med en liten lapp/hälsning. Felicia och jag hade gjort en kupp att köpa en till varandra, så fick en polkagris från "en hemlig beundrare". Glad! Nu ska jag packa lite grann. Imorgon efter avslutningen åker jag, mamma och Victor ned till mormor och morfar över två dagar. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0