101224


Lite småbilder från julavslutningen med skolan. Fina människor allihop. Just nu sitter jag med lillebror&katten och kollar på "kan du vissla johanna", pappa har somnat (som vanligt) och mamma fixar med julbordet tror jag. Vi firar alla fyra även i år, det är mysigt och vara hela familjen trots allt. Jag är hur som helst helt fullproppad med julgodis! Och innan jag avslutar detta inlägg så ska jag nämna att innan vi var i kyrka idag så var jag och mamma en sväng på stan. Behövde köpa skidbrallor innan vi åker till sälen imorgon. Min snowboard har ju äntligen kommit nu, så har köpt brallor i ungefär samma turkosa färg som undersidan. Hittade även en tjocktröja på bikbok med samma färg i fodret! En mössa fick hänga med hem också. Längtar till vi ska ha julklappsöppning och mamma och pappa får se sina klappar från mig och Victor! God jul allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0