100203 you and I

Hejhej! Kom hem för ett tag sen. Var med pappa på Atleticas öppet hus. Det var väl tidigare i år och även för något år sen jag var väldigt inriktad att gå på ett gymnasium med innebandyprofil som jag kollade på Atletica. Måste ju kolla runt på skolor nu in i det sista, så även nu när jag är rätt medveten om att jag inte kommer kunna gå med innebandy så tänkte jag att jag kunde kolla förbi. Men som sagt, det var inget för mig. Känns som att skolor med sportprofil är väldigt mycket för sporttöntar som är skoltrötta. Okej, jag är både innebandytönt och skoltrött, men inte riktigt på den nivån. När vi kom hem satt jag ett tag med mami&papi och pratade om gymnasium.
Vad har jag gjort mer idag då. Skolan såklart bara. Vi kollade på en hemsk film på SOn! Det var från andra världskriget och var RIKTIGT filmat från koncentrationslägrena. Såklart efter själva krigets slut. De visade Skelett som dumpades i massgravar tex. Riktiga människor som var så otroligt smala! Alltså jag överdriver verkligen inte. Ni vet ett sådant skelett man brukar ha typ i No labben, som bara hänger och dinglar typ?! SÅ äckligt magra va dom!!! Jag mådde illa! Nu ska jag i alla fall ta upp den tråden med andra världskriget och skriva vårat näst sista inlägg till våran blogg. Later



Spanska prov imorgon
So blogguppgift
Är i alla fall klar med min låttext!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0