100205 whip it

Hejsan! Har varit en lång dag idag. Hade två lektioner på morgonen och sen åkte vi iväg på innebandy DM. Vår lärare nämner typ att det är två skolor som har innebandyprofil. Och vet ni vad jag får se när vi kommer dit? De två "skollagen" är i princip Täbys och Åkersbergas riktiga 94lag. Kände igen alla eftersom vi kört i samma serie i ett antal år. Plus att jag många var med på min stadslagsutagning i höstas också. Men jag tycker att alla kämpade på jätte bra och det kunde faktiskt gått mycket värre! Grymt bra jobbat brudar! Efter det försökte jag ta mig hem med all packning jag hade, sjukt jobbigt! Var helt slut i benen också eftersom jag hade kört båda matcherna med kanske max 3-4 byten. Middag åt vi på resturangen Ciao Ciao. Nu sitter jag hemma och taggar inför match imorgon. Har trååååkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0