100214 it's broken

Helly! Inte skrivit något pga att min dator pajjade för några dagar sen! Det gick inte att sätta på den och den sa att den inte hittade hårdisken. Och min första tanke var såklart, ALLA MINA BILDER! Hade inte tagit någon backup för att jag aldrig hunnit med det. Pappa sa först att det inte skulle gå att få tillbaka det som var på datan. Och där fanns bland annat mitt svenskatal som jag har på tisdag och hade jobbat med i tre veckor. Snacka om att jag var ledsen.. Grät typ haha! Men tänk er, bilder från över ett års tid!!! Men tillslut lyckades han fixa det i alla fall. Så jag har alla bilder, mitt svenskatal, ny hårdisk och allt sådant. Toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0