100218 in our small way

Godmorgon. Helt slut från matchen igår. Vi var precis två femmor samtidigt som Täby var många fler och dessutom hade med en elitseriekedja. Två perioder gick det bra i alla fall, vi ledde ett bra tag också! Men i tredje tappade vi. Bra kämpat i alla fall! Nu ska jag snart till bussen och i skolan väntar en lååångt tekniklektion.
Min webb fungerar ju inte efter att datorn krachade och pappa har inte varit hemma något den här veckan. Så han har inte kunnat kolla på det. Alltså kan jag inte ta några bilder, eftersom jag inte orkar hålla på och lägga över från systemkameran på mornarna. Men jag hittade faktiskt en bild från i somras med de kläderna jag har på mig idag. Later

Bara myskläder. Men kolla hur brun?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0