100219

Måste faktiskt be om ursäkt för dålig uppdatering. Men är helt slut. Gick till skolan klockan åtta imorse och får veta att vår lektion är inställd, grejen är att ALLA vet det i klassen förutom jag, Ebba och Sara som var och fixade spikar till tekniken när vår lärare berättade det. Lite små elakt tycker jag! Efter det hade vi matte prov som gick bra tror jag. No lektionen spenderas med att sitta och lyssna på en gubbe från KTH som försöker övertala oss om att bli injengörer? Sista lektionen var bild där jag och Ebba började planera ett fotoprojekt vi ska ha. Ja, ni läste rätt!!! Vi skulle börja med ett nytt område om kroppen. Och det fanns lite olika inriktningar att välja mellan. Jag frågar bara lite spontant om vi inte någon gång kan få göra uppgift med fotografering och redigering. Vår lärare säger ja direkt och sätter oss med att planera! Vi ska typ fånga känslor och kroppsspråk. Något åt det hållet ska temat vara i alla fall. Jag längtar!
Eftermiddagen och kvällen har jag bara varit hemma. Känner att jag verkligen behövde en lugn kväll. Försökte komma igång med So uppgiften, men jag har verkligen fastnat. Blogguppgifterna om andra världskriget har pågått en vecka för länge för mitt huvud. Det står helt still och jag är urless på dom j*vla personerna vi låtsas vara!!
Kollade även på hockeyn nyss. Nu blire sängen. Har match imorn. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0