100222 she's not longer yours

Hejsan. Har precis varit uppe på gymmet. Körde allt lite snabbt och säkert slarvigt. Gillar inte alls att gå upp på kvällen utan föredrar verkligen att gå direkt efter skolan. Då har man hela kvällen hemma sen. No provet idag gick inte alls bra tror jag. Orkar verkligen inte, i teknik och No har vi FEM olika saker igång. Ja, TVÅ ämnen FEM olika saker. Usch säger jag bara! Jag är så jävla skoltrött. Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till! Jag orkar inte!!! Tyckte i alla fall vår lärares kommentar var bra precis innan vi började, "om ni börjar brinna så spring". Hah. Nu ska jag väl sätta igång med pluggandet, som jag skjutit upp på flera dagar nu.. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0