100224 another day just passed

Godkväll. Har ni haft en bra dag? Inte jag, har varit jätte trött hela dagen. Inte trött så som om jag vill sova, eller det också ioförsej. Men sådär på-väg-att-bli-sjuk-trött, när man inte kan tänka klart osv. Och som ni förstår gick även provet dåligt pga detta! Fick i alla fall G, får ju vara glad för det! Men att sänka sig från MVG känns sådär kan jag ju säga. Under kvällen var jag iväg till Väsby och tog lagfoto. Ikväll ska jag lägga mig jätte jätte jätte tidigt verkligen, för att verkligen vila och inte bli sjuk! Vill ju inte missa vår underbara alpenresa!

Juste, mamma hade varit och shoppat idag. Hon kom hem med två skjortor till sig själv. Men hallå?! Självklart snor jag dom för att pröva direkt. Och ja, jag kommer sno åt mig dom fler gånger och använda som oversize till linne och tights kanske?

 




Kommentarer
Postat av: ida

Var kommer alla de snygga skjortorna från???? :D

2010-02-26 @ 16:22:16
URL: http://ida17.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0