100102 litsen baby

Hellu. Hade tänkt lägga upp bilder direkt efter förra inlägget men så blev det inte. Var väldigt nere och orkade inte göra något speciellt, sen blev det mat, sen kollade jag på Olycksfågeln på ettan och nu sitter jag här. Fortfarande nere, men dags och göra lite nytta. Mitt rum är sjukt stökigt nu när alla möbler är insatta igen, men det tror jag att jag fixar till imorgon. Har kollat runt lite på internet om det är någon bra rea på olika butiker. Rätt besviken, hoppas det finns mer på stan imorgon...
Men till det som jag skulle skriva. Alla olika julfiranden är färdiga nu äntligen. Så tänkte lägga upp bilder på det jag fick. Men märkte att jag hade glömt rätt mycket nu när jag la upp bilden på datorn. Förutom det på första bilden så har jag tidigare fått en ny innebandyklubba, datorfodral och en ny lampa. Dessutom ommålningen av rummet på de andra bilderna hör ju till julklapp också. Nöjd! Känns som jag missat något mer?! Jaja strunt i det.





Rummet har den här "gräddvita" färgen



Och fondväggen brun.
När schabloner, nya gardiner, nya garderober, ny säng och lite mer på väggarna kommer upp kommer mitt rum bli toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0