100104 give me fire

Nu börjar jag faktiskt få ordning på mitt rum! Cecilia åkte hem för kanske två timmar sen eller något, sen var det bara att börja städa direkt. Tvättat kläder och hjälpt till att plocka ur diskmaskinen. Och nu har jag tagit lite paus. Hoppas jag kan holla ordning nu i mitt rum.. Längtar tills jag får nya garderober så mina kläder får plats! Ikväll ska jag vara med Cecilia och Lollo. Men vad vi ska göra vet jag inte riktigt ännu. Kanske hem till Ludvig, men inte alls säkert. Något roligt hittar vi alltid på! Dags att fortsätta kanske.. Later
pic: skit dålig bild, men piercingen jag fick av sötnosen. Tack!


Kommentarer
Postat av: Zaraah

Har du hål i naveln nu ? =)

2010-01-09 @ 17:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0