100104 in the middle of the pouring rain

Godkväll! Har precis kommit hem. Var i Sollentuna hemma hos Cissi tillsammans med Louise. Det var meningen att vi skulle hem till Ludvig med lite folk och typ kolla på film. Men dom hade varit inne i stan och kom tillbaka rätt sent. Sen skulle vi ner till centrum för att köpa chips osv. Och eftersom jag skulle vara hemma väldigt tidigt ikväll så var det ingen idé att åka tillbaka med brudarna och bussen, istället väntade jag på pendeln i 20 minuter. Suck! Nu får jag väl kolla på film eller något. Lägga mig tidigt för jag ska upp tidigt imorgon och träna innan jag troligtvis ska träffa Elin och Hannah. Hoppas det blir så i alla fall, snackade lite med Elin om det idag i alla fall.

Hade med kameran idag med det blev ju aldrig av att ta några kort. Så här får ni en gamal på mig, Cecilia och Lollo från ung08 förra året. Haha, minnen, älskar er tjejooor! Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0