100105 i remember

Blev aldrig att jag åkte ut till Sollentuna på kvällen. SAD FACE! Det är ju sjukt kallt ute nu.. Och mina knän blir helt fuckade av det! Hela knäskålen gör ont när jag går och det känns som knäna ska vika sig varje steg. Skit äcklig känsla! Och att gå hela vägen till Karlberg och vänta på bussar och så utomhus var kanske inte det bästa att göra. Istället stannade jag hemma och kollade på kära Djurgården som vann över skellefteå med 4-0. HÄRLIGT! Skulle gått på matchen, men ingen ville gå.. :( Det blir SM-guld i år det kan jag lova!

Sen märker jag att skiiitungen Hannah tagit bort bild från idag på henne från kameran! :( blir bara en på Elin, hade velat ha båda mina sötnosar på bild ju! Jaja, Later




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0