100107 last day

Idag har jag bara tagit det jätte lungt, därför jag inte skrivit något. Skulle gått på bio med Elin och några andra men det blev hel knas osv så jag kom aldrig iväg på det... Istället har jag legat hemma i sängen och kollat ikapp på Paradise hotel avsnitt jag missat. Och haft ångest över skolan... Börjar ju imorgon. Visst kul att träffa alla igen, men fan nu kommer jobbigaste terminen!
Det är nationella prov, dessutom vanliga prov. Sen är det ju att välja gymnasium också. Alla jag pratar med har redan sina första, andra, tredjeval osv färdiga. Vet precis vad dom ska söka till. Ska jag berätta en sak.
Jag vet inte ett enda gymnasium!
Eftersom allt med innebandyinriktning sket sig så har jag ingen aning. Och det är jätte kort tid kvar. Fan ångest ångest ångest ångest!

En enda sak har jag kollat på. Jensen Norra med sam ekonomi. Vet någon om det är bra? Behöver hjälp snälla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0