100109 everywhere i'm looking now

Godmorgon. Skolan igår var skit seg! Såklart kul att träffa alla igen, men det vill jag helldre göra på fritiden än att behöva sitta i skolan... Vi kommer få ny lärare i bild den här terminen. Fick ju det förra terminen med. Liksom SJUKT BRA att byta båda terminerna i nian. INTE. Vi kommer även att ha halvklass i det. Så Halva klassen kommer börja med att ha bild som vi haft innan och även ha kvar våran sovmorgon på måndagar. Andra halvan kommer ha bild under sovmorgonen och SLUTA KLOCKAN ELVA på fredagar. Efter halva terminen byter vi. Men liksom egentligen, vem vill sluta så tidigt? Visst skönt, men inga andra slutar ju ens i närheten av så tidigt. Man kommer typ gå hem och ruttna innan andra slutar skolan haha. Istället för att börja åtta och sluta elva hade jag velat börja elva och sluta två. Mycket skönare ju!
Idag ska jag döma matchet med Cissi, dags att göra sig i ordning. Later
Ska bli bättre på att ta mer bilder nu, har tappat det sen jag kom hem från Trysil. Skärpning.



Gammal på mig och Lollo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0