100110 it starts with the beginning

Har suttit ett tag nu och lagt in matcher och massor av annat i kalendern på Iphonen. Har nämligen bestämt att jag ska börja ha koll på när prov, läxor och andra saker ska vara. Är faktiskt inte alls bra på det, och oftast kommer jag på bara några dagar innan att vi har ett jätte stort prov. Den här terminen känns det faktiskt som att jag måste ha lite mer koll. Ska därför kolla upp när nationellaprov, anmälningar till gymnasium och olika öppet hus är också. Min kalender ska bli fullproppad!

Februari månad känns redan helt körd för min del, 8 matcher och 8 träningar under 4 veckor är redan inskrivna i kalendern. But I love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0