100116

Shit känns som jag håller på o dö ut eller något! Har suttit hemma både fredag och lördag nu och ruttnat! Okej, igår var jag jätte trött och skulle vila ut till matchen idag. Men idag skulle jag åkt ut till Sollentuna och varit med bla. Cecilia och Adam hemma hos Paloma. Men eftersom jag skulle va hemma runt tolv och det blev väldigt sent för att Cissi och dom skulle fixa massor av saker kände jag inte för att sitta på pendeln fram och tillbaka och knappt hinna vara med dom... Jag har absolut inget liv känns det som!!!! (inte bara känns utan det är så!) Istället har jag fått göra nytta här hemma och kolla på gymnasium. Man får ju börja söka nu säger jätte många, trotts att jag inte fått hem något lösenord ännu? Alltså bara en månad tills det ska vara inne och jag har INGEN aning... Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0