100117 litsen to my voice

Som ni ser så har jag riktigt tråkigt just nu. Liksom hur tråkigt får man egentligen ha om man sätter sig i sin lillebrors rum och tar kort på en gitarr? Haha. Men vår lägenhet är riktigt tråkig faktiskt, vi har inga roliga saker att fota alls, plus att vi bor för högt upp för att bilder på bilar och andra saker ute ska bli bra. Trotts att jag har stativ och allt nu!
Sen ska jag faktiskt erkänna att jag aldrig hann börja kolla på 2012... Det blev något knas när jag kopierade över den till min dator, så jag behövde göra om det. Och när den precis var färdig så kom pappa hem från affären och vi började laga middag. Sen har jag suttit hela kvällen med honom och kollat gymnasium och diskuterat vad man ska gå osv. Han tycker Viktor Rydberg och Kungstens verkar bra medans jag är inne på Jensen. Nästa vecka ska jag träffa syv i alla fall och diskutera lite. I alla fall, filmen får vänta tills någon annan dag!
Later



Japp jag har tråkigt även katten fick vara med på kort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0