100117

Godmorgon bloggen. Nej jag har absolut inte sovit tills nu, men har inte haft tid att skriva. Satte väckarklockan på 11, men hade velat sova ännu längre! Hade jätte konstiga drömmar hela natten så jag vaknade enmiljon gånger jag skojjar inte! Men jag gick i alla fall upp och försökte börja med matten direkt. Men det gick åt helvete eftersom jag var trött och inte åt något innan. Istället satt jag min med pappas jobb i två timmar. Sen lunch och efter det gjorde jag jätte mycket matte tills till nu för ett tag sen. Har absolut inget roligt att berätta om, för jag har ju inget liiiiiiiiiiv... Måste i alla fall städa idag också. Tror faktiskt jag hoppar över träningen idag... Vill inte slarva med den, men jag har ingen ork att gå upp till gymmet. Kör lite vanliga övningar här hemma istället. Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0